Friday, May 28, 2010

720 Ευρω..

20 Χρονια κλεινει ο αντρας μου στο Πολεμικο Ναυτικο φετος... 20 χρονια απο τα οποια τα μισα τα περασε ταξιδευοντας για την πατριδα... Καποιες φορες τον μηνα εχει βαρδια, δηλαδη δεν γυρναει καθολου σπιτι παρα την επομενη μερα. Εχασε Χριστουγεννα, Πασχα, ακομα και τα γεννεθλια των παιδιων του... για την Πατριδα.
Ξερετε ποσα χρηματα τον πληρωσε το Ναυτικο αυτον τον μηνα μετα τις περικοπες? 720 Ευρω!! Επτακοσια εικοσι ευρω, ειναι ο μισθος του...ο βαθμος του ειναι Ανθυπασπιστης.
Μου λεει επισης οτι τον Ιουλιο θα κοψουνε κι αλλο...
Τι να πω? Τα παιδια μου, μου ζητανε παγωτο και εγω ψαχνω πως θα τους πεισω να παρουμε απο το σουπερ μαρκετ αντι να δωσω τοα 2.5 ευρω ανα κεφαλι στο περιπτερο :(

Σημερα πηγα πρωι πρωι στο σουπερ μαρκετ... οχι ομως στο κανονικο που παω εδω και χρονια. Ειναι λιγοι μηνες τωρα που πηγαινω στα "αλλα", τα φθηνα. Οχι οτι αυτο ειναι απαραιτητα κακο... ειμαι ευχαριστημενη απο τα προιοντα τους. Εξαλλου πηρα ενα κιλο κιμα σημερα με 4 ευρω!! Και φαγητο για την γατα με 0.25 το κουτακι αντι για 0.80 που πληρωνα μεχρι τωρα σε γνωστη μαρκα γατοτροφων.
Μπορω να ζησω με ολα αυτα, και οι γατα μου επισης... και τα παιδια μου και ο αντρας μου.
Μπορω να ζησω με την γνωση οτι φετος δεν θα παμε διακοπες (μιας και δεν εχουμε εξοχικο) και περισυ χρησιμοποιησαμε τα εισητηρια κοινωνικου τουρισμου, οποτε φετος δεν δικαιουμαστε. Δεν πειραζει.
Η Θαλασσα ειναι κοντα και αν και η βενζινη ειναι ακριβη, θα φροντισω τα αγορακια μου να περασουν ενα υπεροχο καλοκαιρι...

Ειμαι συννεφιασμενη, ναι, ομως ποτε τα συννεφα δεν κρατανε για παντα... εχω επισης ελπιδα οτι θα τα καταφερουμε... εμεις εννοω, η οικογενεια μου. Κοψε κοψε, κατι θα καταφερουμε.. ισως μαλιστα βρουμε την χαρα στα μη υλικα πραγματα. Γιατι να τα παω παιδοτοπο και οχι θαλασσα πχ? Να μου πεις τα 14 ευρω που θα γλιτωσεις την εισοδο θα τα φας σε βενζινη (καιει και πολυ το ρημαδο-αμαξι και δεν ειναι και κανενα μεγαλο ή πολυτελειας, ενα Χιουνται ταπεινο ειναι - δηλαδη φτηνιαρικο, ας μην κρυβομαστε)... αλλα τεσπα.

Ελπιζουμε... μπορουμε να κανουμε και τιποτα αλλο?

No comments: